Tuesday, April 29, 2008

Grupetto

MALLORCA: I 2007 sad jeg for det meste af tiden på min flade og skrev på en bog, og når der endelig var tid til overs, regnede det. Så det var meget begrænset, hvad jeg fik trænet sidste år, og straffen for det falder prompte her på Mallorca

Jeg udgør grupettoen på turene, hvor jeg er nødt til at finde mit eget langsomme tempo opad. Men jeg er ikke den eneste. Vi møder hundredvis af motionscyklister på de små veje i bjergene. Der er rigtig mange fra Tyskland, en del fra Schweiz og nogle danskere og svenskere.

Paa vej hjem besoegte vi en Decathlon, som er en stor sportsforretning, men det viste ikke at vaere den cykelhandler, som alle taler om. Den vil jeg forsoege at finde en af dagene.

Dagens rute:
Cala Mayor – Palmanova – Calvia – Es Capdella – Puigpunyent – Sa Granja – Valdemossa – Palma – El Terreno – Cala Mayor.
I alt 75 km.

No comments: