Sunday, April 26, 2009

En strandblunder


PALMA, MALLORCA: Vi kørte ”kystturen” i dag imod urets retning. Det er en fantastisk flot tur, men den går op og ned hele vejen, så jeg var lidt øm i stængerne og meget sulten, da vi var tilbage på hotellet ved 14.30-tiden.

Efter en banan og tøjskifte til badebukser, hoppede jeg i det kolde Middelhav. Det føltes godt, så godt, at jeg blundede en halv times tid på stranden efterfølgende. Erik vækkede mig. Godt for det, da jeg ellers ville være blev solskoldet.

Der var en del usikkerhed om vejret i morges, men det artede sig udmærket, selv om det var noget koldere end i går. Jeg havde vindvest og løse ærmer på det meste af dagen. Gruppen, jeg kørte med, var næsten identisk med gårsdagens, og den fungerer fortsat godt sammen.
Dagens rute: Cala Mayor, Genova, Ringvejen (Stadion) Establishment, Esporles, La Granja, Punpuyent, Estellence, Andratx, Calvia, Genova, Cala Mayor. 85 km. Ca. 1600 højdemeter.

No comments: