Thursday, June 16, 2011

On the road

DANSVILLE: Vi har tjekket ind på Logan's Inn i Dansville. Det er et typisk amerikansk motel, men det er ikke en del af de store kæder.

Men standarden er fin. Vores lejede Chevrolet Impala Sedan holder foran døren, der er svimmingpool, 72 tv-kanaler og kaffemaskine på værelset.
Vi er i Dansville, der ligger et par timers kørsel fra Niagara Falls som vi skal se i morgen. Dansville er en typisk lille amerikansk western-by, og den kunne snildt være kulisse i mange amerikanske film.

På trods af byens beskedne størrelse er der en håndfuld meget store kirker, en håndfuld mindre restauranter, der ikke serverer alkohol, en tatoo og tre tankstationer.

Garmin GPS'en viste sit værd, da vi kørte ud af New York uden problemer. Og bilen virker bekendt. Det er da også præcis samme model, vi lejede for tre år siden. Det er en mega øse med en meget stor motor, som er meget behagelig at køre i. Meget rart når vi nu skal køre tværs over USA.

1 comment:

Maria said...

God beskrivelse,- jeg ser det for mig :)


Et lille ps; Da min mormor og morfar emigrerede til Canada i 20'erne, var de på Honeymoon til Niagara Falls- har altid ønsket mig at tage den samme tur.
Så hils fra mig!