Tuesday, June 03, 2008

Kontoåbning

KØBENHAVN: Det er egentligt lidt uvirkeligt. Men det er ganske vist. I morgen rejser jeg til Miami, og det er blot første stop på en større fem-seks uger lang rundtur i det store land. Efter fem dage på Intercontinental i Miami flyver jeg til New York, hvor Lone dukker op. Der efter kører vi en tur til Bosten, inden vi flyver til San Francisco, hvor vi har lejet en bil, som vi kører til Los Angeles.

Det er ottende gang, jeg besøger USA. Denne gang har jeg en særlig forventning om at komme ind under huden på det store land. Jeg vil suge det hele til mig, sluge det og tænke det. Til det formål har jeg oprettet en virtuel konto, som jeg kan sætte alle de oplevede stemninger ind på.

Jeg samler på stemninger, fordi i modsætning til turistattraktioner, så husker man dem.
Endnu har jeg ikke kendskab til en bank, der tilbyder åbning af en stemningskonto, så derfor befinder kontoen sig indtil videre inde i mit hoved.

No comments: